Pagini

luni, 3 septembrie 2012

Provocarea

În acest concediu mi-a venit o idee în ceea ce privește blogul.
Dacă pînă acum eu am scris și voi ați citit, acum ași vrea să stiu și părerea voastră despre acest site. Și mai ales ce subiecte v-ar interesa să fie abordate. Sau poate aveți diverse întrebări care nu au avut legătură cu vreo postare. Aveți acum ocazia de a-mi comunica toate aceste gînduri/ idei/ sugestii.
PS:Am dezactivat moderarea comentariilor pentru acest articol, tocmai pentru a ușura dialogul.

Un comentariu:

  1. Citesc destul de des blogul si sunt foarte multumit de analizele/parerile exprimate pe acest blog.

    As dori dc se poate sa abordati urmatoarele subiecte :
    1. din ce surse va informati ? ce bloguri cititi (din romania si strainatate) ?
    2. carti preferate aveti(in special din domeniu economic) ?
    3. in ce curent (macro)economic v-ati incadra ?
    4. dupa parerea dvs. urmeaza o perioada de inflatie (dupa economia austriaca) sau deflatie (keynes) ? De ce ? Dc ati ales deflatia : cum se poate evita o inflatie puternica in momentul care sectorul privat isi plateste datoriile, tinand cont ca masa monetara s-a extins f mult ?
    5. care credeti ca va fi situatia in romania in urmatorii ani? tendinta euro- leu?
    6. pareri despre operatiunile QE si LTRO ale bancilor centrale.
    7. tendinta euro-dolar ?
    8. cum credeti ca se va dezvolta piata imobiliara in romania ? Care credti ca ar fi un pret realist pentru 1 m2 in Bucuresti / Romania ? Cand credeti ca se va atinge minimul ?

    RăspundețiȘtergere