duminică, 16 martie 2014

Un Exemplu de Strategie

Cresti profitabilitatea/ reduci costurile, cresti eficienta si cota de piata. Toti vor asta, dar putini o obtin. Solutia este mult mai aproape de tine decit crezi tu ca este. Iata un exemplu explicat din domeniul bancar.

De ce internet banking-ul ar trebui sa fie gratuit?

Internet banking-ul inlocuieste mare parte din serviciile oferite de o sucursala. E mult mai eficient sa platesti o echipa de dezvoltatori de soft decit sa ai sute de angajati in sucursale, sa platesti chirii, utilitati, consumabile, ..., pentru acele sucursale. Si in plus e mult mai eficient si pentru client: scuteste timp pretios.

Implementarea acestei idei necesita un buget initial mai mare decit cel curent pentru ca va trebui mai intai sa oferi acest serviciu gratuit. Dupa un an vei putea lua o decizie obiectiva privitoare la rentabilitatea sucursalelor si poti decide pe care le vei inchide si pe care le vei mentine. Pe termen mediu ai numai de cistigat!

Iti faci griji pentru vinzari? Aduna cei mai buni angajati din sucursalele la care renunti. Departamentul de vinzari ar trebui sa dispuna de o mai buna prezenta pe internet, de mai mult advertising si de o echipa mobila.

Simplu, nu?

(Articol publicat pe dailybusiness.ro)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu