duminică, 16 martie 2014

Criza economica

Sperietoare pentru incepatori, examen pentru cunoscatori.

Clienti potentiali vei gasi intotdeauna pentru produsele si serviciile tale. Ceea ce ii va transforma din clienti potentiali in clienti reali este capacitatea ta de a te adapta noului trend, creativitatea si puterea de intelegere a nevoilor si dorintelor clientului potential.

Indiferent de schimbarile macro-economice, oamenii au nevoi si dorinte. Aceste nevoi trebuiesc satisfacute intr-un fel sau altul, iar dorintele pot fi modelate. Profit poti face in orice conditii.

Criza este si un examen pe care il pica de obicei cei care nu au dat importanta unei dezvoltari organice planuita pe termen lung. Daca afacerea ta a inceput sa genereze peirderi, e clar ca nu actionezi corect. Daca te complaci cu ideea ca si altora le merge la fel de prost, in mod sigur vei avea aceeasi soarta ca a lor. Spre deosebire de dezastre (care sint colective), salvarile sint intotdeauna individuale si depind de modul in care gindesti si actionezi.

Asa cum nimeni in perioada de boom imobiliar nu a conceput ca poate exista si o alta parere decit cea a turmei, la fel si acum. Aceste situatii nocive in care te bazezi numai pe experienta ta desi vezi bine ca inregistrezi numai pierderi sint cvasi-prezente si astazi.

In orice evolutie negativa exista un punct de la care nu te mai poti intoarce si nu mai poti salva nimic. Pina la acel punct, cu cit mai repede gasesti solutia potrivita, cu atit diminuezi pierderile si sansa de redresare creste. Nu astepta pina nu mai poti face nimic! 


(Articol publicat pe dailybusiness.ro) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu