Sperietoare pentru incepatori, examen pentru cunoscatori.
Clienti potentiali vei gasi intotdeauna pentru produsele si
serviciile tale. Ceea ce ii va transforma din clienti potentiali in
clienti reali este capacitatea ta de a te adapta noului trend,
creativitatea si puterea de intelegere a nevoilor si dorintelor
clientului potential.
Indiferent de schimbarile macro-economice, oamenii au nevoi si
dorinte. Aceste nevoi trebuiesc satisfacute intr-un fel sau altul,
iar dorintele pot fi modelate. Profit poti face in orice conditii.
Criza este si un examen pe care il pica de obicei cei care nu au dat
importanta unei dezvoltari organice planuita pe termen lung. Daca afacerea ta
a inceput sa genereze peirderi, e clar ca nu actionezi corect. Daca
te complaci cu ideea ca si altora le merge la fel de prost,
in mod sigur vei avea aceeasi soarta ca a lor. Spre deosebire de
dezastre (care sint colective), salvarile sint intotdeauna individuale si depind
de modul in care gindesti si actionezi.
Asa cum nimeni in perioada de boom imobiliar nu a conceput ca poate
exista si o alta parere decit cea a turmei, la fel si acum. Aceste
situatii nocive in care te bazezi numai pe experienta ta desi vezi
bine ca inregistrezi numai pierderi sint cvasi-prezente si astazi.
In orice evolutie negativa exista un punct de la care nu te mai poti
intoarce si nu mai poti salva nimic. Pina la acel punct, cu cit mai
repede gasesti solutia potrivita, cu atit diminuezi pierderile si
sansa de redresare creste. Nu astepta pina nu mai poti face nimic!
(Articol publicat pe dailybusiness.ro)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu