Presupunem ca vrei sa-ti cumperi o pereche de cizme. Nu ai timp prea
mult la dispozitie si ai nevoie de criterii obiective pentru a obtine
cit mai multa valoare adaugata pentru aceeasi suma de bani.
Esential este sa planuiesti aceasta achizitie intr-o perioada cu reduceri reale – luna ianuarie.
Primul
criteriu – cumpara de la magazinele producatorilor. Intermediarii au
preturi mai mari pentru aceeasi plus-valoare. De obicei magazinele care
vind produsele mai multor producatori afiseaza branduri diferite, game
diferite. Sint simplu de recunoscut si de evitat.
Al doilea
criteriu – producatorii mari au costuri fixe mult mai mici, deci pot
vinde aceeasi valoare adaugata la un pret mai mic decit producatorii
mici/ mijlocii. Producatorii mari au si o gama mult mai diversificata de
produse, prin urmare au nevoie de mai mult spatiu de expunere. Cumpara
din magazinele care au spatiul de expunere mare. Nu pierde timpul
intrind in magazine mici.
Magazinele cu suprafete mici care vind
doar un singur brand sint cele care vind moda. Cumperi de aici doar
pentru ocazii speciale sau pentru cadouri care vrei sa impresioneze.
Magazinele
cu suprafete mici care vind produse de la mai multi producatori sint
cele care au cele mai mari preturi comparativ cu valoarea adaugata a
produsului si sint cele pe care trebuie sa le eviti cel mai mult.
(Articol publicat pe dailybusiness.ro)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu